Stories

050media groeit door met overname van Butterstreet 21

Per 1 juli hebben we het eCommerce bedrijf Butterstreet 21 overgenomen. Hierbij zijn alle diensten, klanten en medewerkers van Butterstreet verhuisd naar 050media.

De overname houdt in dat zowel klanten als personeel van Butterstreet ondergebracht zullen worden onder de vleugels van het 050media. Een groot voordeel voor de huidige klanten is dat zij daardoor alle mogelijk denkbare opties voor online groei uit handen kunnen geven en daarmee compleet ontzorgd kunnen worden. Voor het personeel van Butterstreet betekent de overname dat zij deel uit zullen maken van een enthousiaste groep medewerkers die uitkijkt naar een plezierige samenwerking. Huidig eigenaar van Butterstreet Corné van Willigen verlaat de marketingwereld overigens niet, maar zal verdergaan met het bedrijf MessageBull, waarbij de focus specifiek ligt op e-mail en sms-marketing voor webshops.

Overname van kennis en ervaring

Butterstreet is geen onbekende speler in de wereld van webdevelopment. Het bedrijf heeft een lange staat van dienst, met onder andere de ontwikkeling en optimalisatie van websites en webshops. Daardoor heeft het ontzettend veel inzicht gekregen in het werken met CMS'en als Lightspeed en Shopify. Dat sluit perfect aan bij onze ambities, als officieel Shopify partner en Lightspeed Certified Partner, om ons zo breed mogelijk in te kunnen zetten voor klanten.

Bovendien heeft Butterstreet zich sinds de oprichting in 2002 ontwikkeld van websiteontwikkelaar tot volwaardige marketingpartner, die bedrijven ondersteunt met alle factoren die komen kijken bij online groei, zoals e-commerce. Met de overname komt er gelukkig geen einde aan die kennis en ervaring dat het bedrijf heeft opgebouwd in de loop der jaren. Het zal deel uitmaken van een breed en ervaren team van 050media dat zich richt op de toekomst.

Handen ineen voor online groei

Met de overname van Butterstreet zullen we ons zicht nog meer gaan richten op de groei van klanten in de online sector. De overname staat niet op zichzelf. Al langere tijd zien we mogelijkheden om samen met andere online marketingbedrijven de handen ineen te slaan. Door deze samenwerkingen leveren we een optimale en uitgebreide dienstverlening aan bestaande en nieuwe klanten die stappen willen maken op online vlak. De kennis die we van Butterstreet overnemen sluiten mooi aan bij de kennis over conversieoptimalisatie, webdevelopment, professionele content en advertising, die we al hadden..

0%

Geschreven door Geert

02-08-2022

in: Online marketing / Development / Medewerkers

Je bent op 0% van het artikel