050media officieel Shopify partner | Lees meer in deze story!

Case

Chesterfieldbags

In 2020 zijn we de samenwerking met The Chesterfield Brand begonnen. The Chesterfield Brand is een tassenmerk , die hoogwaardige producten levert voor een betaalbare prijs. Daarnaast staat openheid, eerlijkheid en integriteit hoog in het vaandel. Ze willen laten zien dat iedereen positief kan profiteren van betere arbeids- en leefomstandigheden in de mode industrie.

We mochten een nieuwe brandstore voor ze designen en het webdevelopment hiervan uitvoeren. We hebben met React om de back-end van Lightspeed heen kunnen bouwen, waardoor we een razendsnelle website hebben gerealiseerd.

UX UI Design, Development, Brandstore

De samenwerking

Onze strategie

UX UI Design

Er is een maatwerk design gemaakt die specifiek is ingericht als brandstore. Het merk en de merkbeleving staan voorop in het design.

Meer over UX UI Design

Webdevelopment

Het design is omgezet naar een volledig werkende en snelle webshop die op Lightspeed draait. Doordat de site met React is gemaakt, is de site razendsnel. Met React kunnen we dynamische page loads realiseren, zodat de browser bij het wisselen tussen pagina’s alleen de nieuwe content, zoals teksten en afbeeldingen, hoeft in te laden.

Meer over webdevelopment

Foundation pagina

The Chesterfield Brand heeft een eigen foundation: The Chesterfield Brand Foundation, waarmee ze zich inzetten voor de verbetering van de levenskwaliteit in India. Voor dit doel hebben we een Foundation pagina aangemaakt met daarnaast een mogelijkheid voor klanten om te doneren.

Wishlist

Een andere pagina die we hebben gerealiseerd is de Wishlist-pagina. Consumenten kunnen hun producten in de verschillende categorieën een hartje geven, waarna ze automatisch in hun wishlist komen. Bovendien kunnen ze via de Wishlist-pagina eenvoudig de lijst met wensen delen met vrienden.

AddToCart popup met upsells

Nadat de klant een product heeft toegevoegd aan de winkelwagen, is er de mogelijkheid om een popup te tonen met bijpassende upsells. Deze kunnen direct vanuit de popup worden toegevoegd aan de winkelwagen. Zo kan de klant bijvoorbeeld makkelijk onderhoudsproducten bij een nieuwe tas bestellen.

Tweakwise zoekfunctie op maat geïntegreerd

De Lightspeed zoekfunctie is erg basic en heeft geen analytics. Daarom hebben we bij The Chesterfield Brand de zoekfunctie van Tweakwise geïntegreerd. Met deze zoekfunctie kunnen de bezoekers, door het algoritme en de uitgebreide filtermogelijkheden, makkelijk vinden wat ze zoeken. Bovendien kan The Chesterfield Brand de site optimaliseren aan de hand van de analytics van het zoekgedrag.

Productblokken

De product blokken hebben een nieuwe uitstraling gekregen. Het is nu mogelijk om in de product blokken de review sterren te zien. Ook kan de consument in één oogopslag een aantal specificaties zien zoals de leersoort, de afmetingen van de tas en de grootte van de laptop die in de tas past.

Wat gaan we doen

In de toekomst

Maak kennis

Team Development

Cris Pijper

Full-stack developer

Niek Hessels

Full-stack developer

Jesse Huizing

UX UI Designer

Meta Bergman

Backend developer

Geert Sjoerdstra

Full-stack developer

Jordi den Hollander

Full-stack developer

Eric Peutz

Webconsultant

Kim Hovingh

Backend Developer

Stijn Diepenmaat

Junior UX UI Designer

Jordy Bakker

Full-stack developer

Tim Klaassen

Teamlead Development

Wilrik Mook

Teamlead Backend development

Gerelateerd

Cases

Blijf op de hoogte

Onze stories