Case
Compliment.nl is een online groothandel voor de particuliere en zakelijke grootverbruiker met een ruim assortiment in food, schoonmaak, disposables en kantoorbenodigdheden. Begonnen als startup, levert Compliment.nl inmiddels aan ruim 20.000 klanten in Nederland en België. Compliment wilde niet alleen de afzet en omzet, maar ook de ROAS (Return On Ad Spend) nog meer laten groeien. Daarnaast wilden ze meer grip op de ROI van verschillende productgroepen en categorieën. Om dit te realiseren is onze hulp ingeroepen in 2019.
Samenwerking
Kijk mee met
De ROI verhoogd met 90%
Hoewel de kosten met 144% zijn toegenomen, is de omzet sneller gestegen met 356%
Het aantal gebruikers is toegenomen met 392%
Dit zijn de
Voor 2020 zijn er nieuwe KPI’s afgesproken omtrent de omzet, het aantal websitebezoekers en transacties. De focus ligt op het behalen van de afgesproken KPI’s en het verhogen van de ROAS. Dit zullen wij doen door middel van campagne optimalisaties en het testen met verschillende biedstrategieën. Daarnaast zullen wij ons focussen op het uitbreiden van search ads, display ads, de ontwikkeling van banners en het toevoegen van Bol.com aan het portfolio van de klant.
Dit zijn de mensen
Online marketing consultant
Teamlead Ads
Online marketing consultant
Online marketing consultant
Aquarium Manager
Online marketing consultant
Online marketing Consultant
Online marketing consultant
Online consultant
Trots zijn we ook op andere
Voor Compliment leverde wij deze